första inlägget :)

och jag har typ INGEN aning om vad jag ska skriva (A) hahah xD
ihelgen så var jag med andreas (ovanligt,jag vet :P) vi köpte vänner säsong tre och tittade på,alltså dom är alldeles för bra :D förövrigt så har vi beställt säsong fyra till helgen som kommer,haha,vi är lite knäppa men den kan vi ju bjuda på :)

i fredags så gick jag ner till tågstationen hemifrån mig,en promenad som tar ca en halv timme :) lyssnade på musik en bit först,sen kom jag på att de var längesen jag pratade med Jessan,så då ringde jag med henne och pratade med henne tills andreas kom,då kramades vi,hihi,han är alldeles för bäst :) jaja,sen sa jag hej då till Jessan då,och började prata med Andreas och han hade som vanligt en hel del att berätta,aww,alltså han är så söt :)

så åkte vi hem till honom och började skratta åt vänner,alltså,den serien är ALLDELES för rolig :P vid halv ett tyckte vi att de räckte och så la vi oss och sov :) jag vaknade vid halv tolv och kom på att vi skulle vara hemma hos mig vid ett,eftersom Amanda (min syster) fyllde tolv år,så de var bara att väcka andreas,hoppa in i duschen och sen åka upp till mig :) uppe hos mig så åt vi spagetti och köttfärssås,tårta och såg när amanda spelade sitt nya spel eye-toy,och så provade vi lite,jag var såklart sämst som vanligt :)

runt fyra åkte vi och köpte en stor påse godis :) hihihih :P sen kollade vi ännu mer på vänner och vid 7 så skjussade vi mamma och pappa på deras fest,och sen åkte vi och köpte pizza och fortsatte att kolla på vänner :) sen runt nio gick vi upp till amanda och spelade lite eye-toy med henne och som vanligt så förlorade jag,men de måste ju vara nån som gör de också :P hihih xD
spelade en stund och sen gick vi och la oss vid halv ett tror jag klockan blev ^^

vaknade runt elva,låg kvar i sängen en bra stund innan vi gick upp och åt frukost,sen kollade vi på dom sista avsnitten,en hel säsong på en helg är inte så illa tyckte vi ^^ sen åkte jag med hem till andreas en snabbis,sa hej då och sen kom pappa och hämtade mig :P åt lite pizza igen,fyy på mig,jag måste försöka äta nyttigare :P åkte och hälsade på min gympagrupp,fast de var inte så många där,men ändå :P
Paula ringde mig mitt i allt också,så började vi planera inför onsdag när vi ska till sthlm på darin signering :)

hemma satte jag mig vid datorn,kollade på tv och sen gick jag och la mig ganska tidigt,omg,inte speciellt intressant helg för andra kanske,men för mig var den jättebra :)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Svara på dagens fråga i min blogg:

http://angelicca.blogg.se/231006095116_dagens_frga.html

Postat av: Cicci

Wiie, så du föll också för bloggeran ;)
Kram/Cicci

2006-10-23 @ 21:25:41
URL: http://drate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback