helg :) (och måndag ^^)

finns det nåt underbarare än helger? ja,en helg med Andreas såklart ^^
jag älskar känslan av att vara ledig och att få chans att umgås med min älskade andreas,han är så fruktansvärt bäst att jag inte ens kan beskriva de i ord :)

i fredags slappade vi till vänner och bara hade de mysigt :) i lördags tog vi oss en tripp till IKEA,för jag behövde lite nya grejer,men de var inte ett så smart drag av oss,eftersom säkert en miljard människor till befann sig på IKEA :P så vi skyndade oss igenom ganka snabbt,plockade på mig vad jag behövde,och lite grejer som jag egentligen inte behövde,men som jag vile ha ändå ^^

sen käkade vi på max,omg,vad goda hamburgare dom hade där,mc donalds kan slänga sig i väggen ^^

sen åkte vi till godisrondellen i västerås,köpte en hel del godis där och nu kan jag ärligt säga att de blev för mycket,så jag är inte sugen på godis på ett tag ^^ sen åkte vi hem till mig,tittade på vänner avsnitt,åkte och käkade pizza på IP köket och sen åkte vi hem till Andreas och slappade där bara och så :)

i söndags åkte vi hem till mig,var där en stund och slappade och sen tog vi en skön promenad hem till Andreas :) sen så köpte vi kycklingsallad och kollade på tv tills vi skulle traska iväg till tågstationen :)

åkte tåg till avesta,och sen kom andreas tåg till arlanda,så vi sa hej då och sånt,och sen väntade jag på Bella :) och de tåget vi skulle åka med var såklart smockfullt,så vi fick sätta oss i en trapp och se ut som två fån ungefär ^^  hahah,byter tåg i borlänge,då får vi iaf normala platser :P

tåget är i tid till Falun,så vi kan lugnt gå till bussen,sen åker vi hem ^^ jag sätter mig och skriver nästan klart min jobbiga uppsats,pratar med andreas några gånger och sen går jag och lägger mig runt halv ett :)

vaknar vid tolv,pratar med andreas i telefon då,messar Bella om att åka till Willys och handla,och hon är på :) åker dit,jag handlar ganska mycket mat måste jag säga,hahah xD sen åker vi vidare till stan och går in på åhlens,handlar även lite grejer där och sen går vi in på hemköp där vi gör ytterligare några inköp,vadå jobbigt och bära alla kassar sen? jag tror jag har blåsor på fingrarna,stackars mig :P hahaa hxD

kommer hem,sätter mig vid datorn,lagar mat,diskar,skriver klart uppsatsen,kollar lite på tv och nu har jag precis duschat :)

alltså mina dagar kan inte vara roliga att läsa om,men de är ändå kul och få skriva av sig lite grann :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback