tisdag :)

snöstorm i dalarna är inte kul,speciellt inte om man som jag,har sin vinterjacka och sina vinterskor i fagersta :O
jaja,de var blött och kallt att gå till bussen,den var sen.. åkte ner på stan,precis när jag kommer ner,åker min andra buss förbi.. vadå otur?
fick stå och vänta i tjugo minuter,kom PRECIS i tid till lektionen,men kommer in som ett åskmoln,alla skrattar åt mig,haha,nåt ska man väl bjuda på? :)

vi såg en film ia f"elina - som om jag inte fanns",läste boken när jag var liten och nu fick man se filmen,riktigt bra var den :)
sen diskuterade vi den lite,gick och åt mat och sen hade vi seminarium på en bok,jag hade läst typ 10 sidor,men de gick bra ändå :P

tog bussen hem,missade precis bussen från stan,liiite surt,men men :P
kom hem,har bara slappat sen dess,i de kaos som finns här hemma nu när min rumskompis håller på och flytta ut :P

sticker till min syster imorn iaf,sen kommer mamma och pappa på torsdag,så då åker jag tillbaka hit och så ska jag och Andreas tillbringa helgen är i falun ^^

jaja,inte så intressant,men ändå ^^

Kommentarer
Postat av: Sofia

My beloved Alexandra


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback