:)

idag var det bara dags att knalla iväg till jobbet igen :P när klockan ringde fattade jag inte riktigt vad de var för något som lät,men de var visst Olas vackra röst ;P

som vanligt var jag klar före pappa,ungefär tio minuter,han är såå seg på morgonen (a)

vi åkte till jobbet och när jag stämplade in såg jag hur mycket det var och göra,och sen rullade dagen bara på,det fanns någ och göra heela tiden och det känns inte som vi har fått bort någonting heller ;P HAHA

sen så avslöjade KINGA (en på jobbet) att hon hade läst min blogg,snacka om att jag blev lite rädd,men aja ;P HAHA

nåja,vad mer hände idag? ;P
just ja,min söta Allan kom förbi ett par gånger,SOOM VANLIGT ;P första gången gick han bara och kollade på mig,så Göran ba: "Allan,kom ihåg att du är GIFT" Allan ba. "jaa,just ja,de glömde jag för en stund" haha xD

sen jobbade vi på som vanligt,gick och käkade lunch,dillkött med potatis var det idag,och jag käkade med mina jobbarkompisar från receptionen och de satt som vanligt och skrattade åt mina ola äventyr ;P

sen var de bara och fortsätta jobba,och allting strulade heela dan,men jag tappade inte ett enda SKÄR idag :D wohoo,applåd till mig :D

sen fick jag veta en jätterolig sak av Olga(Oili) idag,alltså de är för kul för att ens tänka och jag kan inte skriva ut det här heller,men roligt är det iaf ;P HAHAHA

nu sitter jag hemma och så var visst min älskade syster här,har inte träffat henne på jättelänge,så¨jag bara kastade mig på henne när hon låg i soffan :D


Kinga ville att jag skulle skriva nåt roligt,men det känns som att jag inte kommer på något ;P HAHA


jaja,jag ska nog skriva lite senare,eller lägga ut nån bild,men nu ska jag återgå till att prata med min bästa vän Pernilla :D


Kommentarer
Postat av: Madde

kul att se att du skriver oftare nu gumman =)

2007-04-10 @ 16:48:18
Postat av: Pernilla

Jag håller med Madde, alltid lika kul o läsa bloggar ^^ haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback