:D

idag har varit en dag som alla andra typ ^^ jobbade på bra,så till lunch fanns det inte så mycket och göra.. jag och pappa gick ut och käkade på lunchen,hamburgare,det var gott det ;D

efter lunchen var det inte heller så mycket och göra,så lite innan fika rasten gick jag in till *trummvirvel*ALLAN ;D HAHAHAHA
så blev jag kvar där i *host*40 minuter*host* HAHAHAHA
men han sa iaf att jag var MYCKET sötare än min pappa,så det får man väl tacka för,eller nåt liknande ;P

nu sitter jag hemma,måste ta mig iväg till Hanna om en liten stund och hämta min sex and the city box som har legat där huuuur länge som helst ;P

sen ska jag titta på förhäxad och bara ta det lugnt,för imorn måste jag och pappa åka till Falun och ta hem de sista grejerna.. fy fan så tråkigt,men det är väl sånt som måste göras också ;S


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Ja jag saknar också det =O Jag har inte haft msn på en vecka så jag har inte kunnat vara ute heller =O Men nu är min dator fixad iaf, så jag har undrat vart du håller hus!

Postat av: Jennifer

hahahah vad konstigt att du fastnade hos Allan! 8-) HAHAH xD (a)

2007-04-25 @ 06:51:59
URL: http://knasjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback