en alldeles vanlig jobbdag..

som var hur bra som helst,alltså mina arbetskompisar är mer än guld värda :)

Alla är så GENOMSNÄLLA och idag på rasterna skrattade jag konstant så jag har ont i magen :P mest var det på eftermiddan när vi satt ute: jag,Heidi,Göran,Bosse och Allan och killarna fjantade sig och HERREGUD vad jag skrattade,det var typ så jag inte kunde andas,herregud vad kul det var :p snacka om vulgär humor,men det är ju precis som min,så jag trivs som fisken i vattnet :D


Dagens roligaste kommentar av Allan var iaf den här: "Alexandra,Irmelie går hem nu,så jag är ensam på mitt kontor,utan vittnen" jag ba: "Jaha,menar du att jag ska komma in och prata?" han ba. "Det sa jag inte,men jag ville bara poängtera att jag är ensam" HAHAH,han är så kul :D

nu har jag varit på gympa med småtjejorna också och herregud va dem är söööta :) en del har jag haft sen dem var fem år,det är så kul latt följa med och se dem bli större och större :)

har precis käkat hamburgare med amanda och kollat på förhäxad (världens bästa serie förövrigt) . nu ska jag väl sova snart känns det som,jag är trött :P men jag ska ta sovmorgon till 8 iaf,det ska bli sååå skönt :D

nej nej,nu har jag inget mer vettigt och skriva ^^

ELLER JOOOOO - JENNIFER HAR GJORT EN JÄTTEFIN DESIGN PÅ MIN BLOGG - TAAAAAAACK :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback