:)

bloggen har varit lite död ett tag (a) HAHA,förlåt,men jag har liksom varit sjuk i en vecka typ -_-.
sen har det ju hänt en del grejer också.. fy fan,vad jag blir less på vissa personer,så jävla omoget och göra andra lessna,jag blir tooookig ..

men i lördags så var jag iaf barnvakt,och vi hade jätteroligt :D vi käkade pizza,kollade på film och spelade idolspelet ^^
kom hem lite efter tre och då var det bara direkt isäng eftersom jag skulle upp 8:20,inför gympauppvisningen :P
vaknade och kände mig helt död (a) HAHAHHAA,var i fagersta hallen från 9 till typ halv fyra och uppvisningen var hur bra som helst,allt gick som smort :D mina tjejer var jätteduktiga :D

sen var det bara hem och byta om,sen hoppa in i bilen för att åka till västerås och träffa Pernilla och se på grease :D det var huuur bra som helst :D alltså,jag är typ slööö och orkar inte skriva,men vi satt asbra där framme vid scenen ;D

sen idag var det dags att jobba igen,men det var kul och träffa alla och få prata av sig,så jag var nog spralligare än vanligt ^^
dagen flöt på som den alltid gör,med massa skratt och så :) jag fick iaf reda på att en bög hade raggat på allan på en kryssing,fy fan vad jag skrattade ^^ HAHAHA

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Om nån utav er tog bilder på grease så MÅSTE jag se sen! ;D;D;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback