I'm alive

I feel that I'm aliiiiiiiiiiiiiiiiiive

jag sitter och sjunger för mig själv nu,och de låter hemskt,eftersom jag är täppt i näsan och riktigt tjock i halsen ;P
sen försöker jag få Erik på rix fm att spela rain med ola :p går säkert inte så bra,eftersom han inte nämner Ola nånting,den jäävlen (a)

egentligen måste jag städa,men jag vill inte,så därför väcker jag min blogg till liv igen (a)

och fy fan va dålig musik de är på rix fm,jag måste bara påpeka de (a)

JUST JA!! i fredags var jag,jennifer och pernilla på darin och de var MUCHO bra :D

Pernilla skämde dock ut oss allihopa,de var den värsta minen av den andra människan som jag någonsin sett,men jaa,den får vi väl bjuda på.. SOM VANLIGT :D

imorn ska jag jobba igen och de ska bli roligt,för jag trivs hur bra som helst,dom jag jobbar med är typ bääääst :D
Allan är iaf världens sötaste,eller nåt sånt :P han säger så mycket roligt ;P

egentligen är de gympa möte imorn också tror jag,men jag skippar nog de,nu när jag ändå är sjuk...

om två helger,så ska jag och pernilla på grease,och de ska ÄÄÄÄGA :D

image4
vi ska sitta på rad 2 på parketten,de ska bli riktigt roligt :D



nej usch,jag måste nog fortsätta städa lite grann (a)


Kommentarer
Postat av: Sara

på vilken grease ska ni :O :O ?

Postat av: Jennifer

vad kuuul! :D Ni får tänka på oss när ni sitter där inne och ser Måns komma ut på scenen (a)

2007-04-10 @ 21:19:45
URL: http://knasjennifer.blogg.se/
Postat av: Jennifer

vad kuuul! :D Ni får tänka på oss när ni sitter där inne och ser Måns komma ut på scenen (a)

2007-04-10 @ 21:20:54
URL: http://knasjennifer.blogg.se/
Postat av: Jennifer

OJ!, nu blev det visst 2 stycken (a)

2007-04-10 @ 21:22:01
URL: http://knasjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback