Jag gör som Jessan

och ska försöka komma på 3 saker ni inte visste om mig :)
(vilket kan bli svårt,eftersom jag är en sån öppen person (a)


1. Spice Girls var mina största idoler när jag var typ 10 år och i julklapp 1997 fick jag och min bästa kompis biljetter dit. Jag kommer precis ihåg känslan när jag öppnade paketet,läste kortet,leendet blev större och större för varje mening och till sist HOPPADE jag och SKREK rätt ut (pappa lyckades precis fånga ögonblicket med kameran).Min bästa kompis ringde mig även senare och vi skrek åt varann i telefonen,herregud vilket underbart minne :)

2. Jag har väldigt lätt för att bli "kär" och falla för killar,vilket gör mig killtokig (a) . Det här har gjort att jag har fått mitt hjärta krossat en del gånger,men samtidigt har jag krossat ett par hjärtan på vägen också.

3. Jag hatade alltid praktiska ämnen i skolan,som bild och slöjd,eftersom jag är allmänt kass på sånt :P

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh va kul :D haha! Nummer två visste jag faktist, mahahah snacket utanför Rockbjörnenn lixom ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback