madde har..

utmanat mig :D

1. Ta närmaste bok, slå upp sidan 18, rad 4, vad står det?
"mitt fel"! Sa Fudge och blev röd i ansiktet. "vill ni påstå att ni skulle ha gett efter för en sån utpressning?"
2. Sträck ut din vänstra hand så långt du kan, vad rör den vid?
skrivaren
3. Vad är det senaste du såg på tv?
Talang 2007
4. Utan att kolla på klockan, hur mycket gissar du på att den är?
12:40 (12:37 rätt svar)
5. Bortsett från din dator, vad hör du nu?
musik ^^
6. när var du senast utomhus och vad gjorde du då?
tio minuter sen,jag var ner på stan och handlade lite
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökning?
dataskärmen? :P
8. Vad har du på dig?
grå champion tjocktröja,vitt linne,vit bh,svarta trosor,jeans och svarta strumpor
9. Drömde du något inatt?
japp det gjorde jag ^^
10. När skrattade du senast?
torsdags natt när jag och Pernilla pratade i telefon
11. Vad finns på väggarna i rummet du är i nu?
tapeter`? :P
12. Har du sett något konstigt på sistonde?
nja,inte vad jag kan komma på ^^
13. Vad tycker du egentligen om denna utmaning?
det är roligt :D
14. Vilken var den senaste filmen du såg?
A walk to remember med mina knasbollar <3
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
en hel del roliga saker ^^
16. Försök att berätta något som folk inte vet om dig
jag tror faktiskt inte att det finns något,för alla vet typ ALLT om mig ^^
17. Om du skulle förändra EN sak i världen , utan att ta hänsyn till politik eller skuldkänslor, vad skulle det då bli?
ta bort lidandet för alla barn i världen..
18. Tycker du om att dansa?
jaa,jag älskar att dansa :D
19. George Bush?
han HATAR jag..
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke respektive flicka?
jag har många namn :D till en pojke iaf Liam :) och till flickor har jag två favorit namn: Tindra och Leah :)
22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
nope,me love sverige ^^
23. Vad vill du att Gud ska säga till dig när du kommer till pärleporten?
hej på dig? :P
24. Vilka 4 personer vill du ska göra denna utmaning?
jag kommer inte på någon ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback