måndag kväll :)

fast det känns som en klockren söndag,undrar varför? ;P

imorn är det back to work som gäller,men dagarna där bara springer iväg,jag har typ jobbat där i två månader nu tror jag det är :) herregud,tiden går fort när man har roligt :D


Andreas har iaf varit hemma på påsklov nu och de var jätteskönt att få tillbringa massa tid tillsammans,för han är världens bästa :D

i onsdags var vi på Dragon Palace och käkade kina-mat med Cissi&Mårdh och Carin&Mapa,riktigt trevligt var det :D det hela slutade till och med att resturangägaren tog kort på oss och att jag bjöd Andreas på mat :P


i torsdags var vi hemma hos Carin och käkade tacos,och vid typ nio kom vi på att vi ville gå ut,så vi började typ tok-supa då,jag och Carin drack nån martini som jag har glömt vad den hette och så blandade vi med hallonsoda och sen tog vi 80% alkohol,alltså den var staaaaark,de smakade typ aceton,jag skojar inte :P

sen gick vi till krogen och de var sviiinkallt och massa folk,så vi gav upp och gick hem istället (a) snacka om att ha tok-supit i onödan ;P HAAHAHAHA

Andreas har också lyckats smitta ner mig och göra mig sjuk,den jäkeln (a) HAHAHAH men men,de är väl smällar man får ta :P

jag ska strax hoppa i säng,så jag orkar med jobbet imorn,för vi kommer ha huuuuur mycket som helst att göra ;P

jag hör även pappa svära en hel del från rummet brevid,dom har köpt nå¨n ny bokhylla som de inte får upp ;P HAHAHAHA


nej nej,dags att sluta :)


Kommentarer
Postat av: Sara

aha okej ;D trodde ni skulle på samma som mig & min kompis, hehe. men vi ska på grease dagen innan x) men ha så himla kul hörrni :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback