onsdag.

det har varit en lång,seg och dryg dag idag ;P och den var inte min,för det kändes som att ALT gick åt helvete..

jag hade ner 20 skär från Heidis vagn,varav tio gick till skrot och då fick jag såklart höra direkt av Göran att jag bara gjorde det för att få gå in till Allan,vilket inte var sant (a) HAHA,men jag gick in dit ändå och pratade,för han är så mysig bara :)

så var det dags för lunch och när jag kommer tillbaka får jag en riktig trevlig överraskning,där står Allan igen,så vi började prata och skoja med varann som vi alltid gör,det är sånt som förgyller dagen :)

sen har det inte hänt så mycket mer roligt idag,skulle egentligen på gympa och träna ungarna,men jag är så sjukt trött och sliten idag,så det skippar vi (a) ska nog se på förhäxad och sen sova tidigt tror jag :)

längesen jag länkade till den här:
www.freewebs.com/olasknasbollar så kika in och titta där om ni vill (a)


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Säg som det är Alex, du är smygförälskad i Allan äsch hahah (a)

Postat av: alex

lala,who knows? (a)

2007-04-11 @ 21:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback