onsdag :)

igår var jag OTROOLIGT seg när jag skulle gå upp till jobet,snoozade en halvtimme ^^
sen kom jag iaf iväg till jobbet och stämplade in en minut i sju,det kallas timeing ;P
jobbade på som vanligt,pratade lite med Olga då och då - henne tycker jag om :)
sen gick vi och käkade,så det blev sallad,gott gott :D

efter lunchen var det typ heeelt slut på jobb,så jag och Heidi började skrota en hel del ;P sen gick vi och köpte glass,för det var vi så sugna på ^^ sen jobbade vi på ett tag till och sen kände jag att det var dags att gå in och prata med Allan en stund ;P så jag stod där och pratade typ en kvart och på en tiden hann Nisse komma in och säga att han har värsta larmet på sig,som låter om vi kommer för nära varann ;P HAHA sen gick Rune hem,så det blev bara jag och Allan kvar,så då pratade vi lite mera om allt möjligt typ ;P sen sa jag: ÅH,jag vill också gå hem nu.. Allan ba: "nej du,lilla stumpan,du får nog vara kvar här ett tag till" det var lite roligt tyckte jag ;P
sen så släckte allan på sitt kontor när han skulle gå ut,så då gick jag också ut,han ba: "nej men? vill du inte stanna kvar när jag släcker lampan?" hahahaha,så där lagom kul ;P

på tal om roliga kommentarer sa Jacken en jäävligt vulgär kommentar idag,jag tror inte ens jag vågar skriva den,men fy fan vad jag skrattade iaf :D

sen åkte jag och pappa till Falun för och städa ur min lägenhet,så fruktansvärt tråkigt,men nu är det iaf gjort.. glömde tyvärr lite saker,men men,får väl skänka det med glädje eller nåt ;P HAHAH

så stannade vi på mc donalds i hedemora på vägen hem och käkade,och sen var vi äntligen hemma :P
jag gick och la mig tidigt igår iaf,kändes bäst eftersom det kommer bli sent ikväll ;P nu ska jag börja packa lite,och ta det lugnt innan jag åker iväg på kryssningen :P

Kommentarer
Postat av: Rebboo

åhhh ska du på kryssnin :O VA SKOJJIISKOJJ, ja hänger efter i livbåten !! (: (L)

Postat av: Linda

vart är det du jobbar nånstans?

2007-05-07 @ 20:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback