tisdagskväll :)

jag cyklade iväg till Hanna och träffade hennes mamma som jag inte träffat på HUR LÄNGE SOM HELST och hon var så glad att se mig :)
sen cyklade vi ner på stan och fikade,satt ute och käkade varsin tårtbit,jag tog en prinsesstårta och det fick mig DIREKT att tänka på Ola :) haha
vi satt där och pratade om allt mellan himmel och jord och bara hade det mysigt,tills de stängde,så då gick vi iväg till Coop extra och tittade lite och det slutade med att jag köpte fyra filmer ^det var 2 för 99 och jag hittade 4 stycken som jag verkligen ville ha och det var: "en officer och en gentleman","grease","saturday night fever" och "footloose".
sen traskade vi hem och jag sa hej då till Hanna,eftersom hon ska flytta till sthlm imorn.. Jag önskar dig ALL lycka vännen,för det är du värd :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback