äntligen internet :D

det tog sin lilla tid,men nu funkar det faktiskt :)
dock blev det något fel i beställningen så idag har vi bara 0,25 mb,men imorn får vi 8 iaf :D

idag började vi skolan också,fick information om lärarprogrammet i stort och den första kursen vi ska läsa nu,Pedagogiskt Arbete 1. den som jag redan har läst nästan hela i,men inte fått betyg i,så det är bara och börja om,men nu kommer jag verkligen vara seriös,om man jämför med förra året :)

hamnade dock i seminariegruppen som har tidiga tider och alla som känner mig vet att min morgonhumör inte är det bästa alla gånger,men men,får göra det bästa av situationen helt enkelt ^^

inläsningsdag imorn iaf,riktigt skönt,sova så länge man vill och sen plugga,sånt gillar vi ^^ sen blir det att åka med bussen som går 7:15 på onsdag,eftersom jag har seminarium klockan 8,andreas den lyckoosten börjar 11:30 :O men jag blir iaf ledig sen ^^ HAHAHAHAHAH

nu ska jag ställa mig och laga mat,idag blir det pannkakor :D

och ni på lagret,jag ahr skrivit ett vykort som jag ska skicka,jag har inte glömt er,jag lovar ;D

over and out / alex

Kommentarer
Postat av: Cissi

härligt att du har kommit igång alex, håll bloggen levande nu ;)

Postat av: Stinaaa

wie, da blogg has återuppstott (Y)

2007-09-03 @ 00:40:37
URL: http://stinanonstop.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback