hahahaha,lite skrattretande :P

kollade nyss min statistik på bloggen och jag har typ 11 besökare per dag :O HAHAHHA,så skrattretande att jag typ döööööööööööör ^^ men ja,jag skriver ändå :)

idag har vi haft inläsningsdag,jag har jobbat lite på min text som ska vara inne imorgon,men finslipar och så imorn,om ni ville veta ^^

har precis lagat mat för idag,pyttipanna,haha,väldigt simpelt,men det får ju gå det också,gott blev det iaf ^^

nu ska andreas snart iväg på första bandyträningen med karlsbyheden,så blir jag ensam här ett tag,men det gör inte så mycket,ska iaf se på sjukhuset och top model 8 ^^

onsdag-fredag kommer det inte hända så mycket i bloggen,har lite andra grejer jag ska göra. typ plugga och så,så jag återkommer på fredag kväll ^^

Kommentarer
Postat av: en på jobbet

Hej Hoppas ni trivs och har det bra. Det är ovanligt tyst på jobbet nu,hörde Ola på radion idag och tänkte genast på dig. Fortsätt skriva så vi vet vad som händer i Falun. Kram K

2007-08-28 @ 19:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback