100 lista.

jag ska FÖRSÖKA få ihop en sån där 100 lista som jennifer hade i sin blogg :P

1.  Jag ÄLSKAR att prata.
2.  Jag tog studenten för 8 månader sen.
3.  Jag träffade mina bästa kompisar på en Darin konsert.
4.  Jag är förlovad.
5.  Jag gick samhällsprogrammet med inriktning samhällsvetenskap på gymnasiet.
6.  Jag skrattar ofta,gärna och högt.
7.  Jag drack inte alkohol förns jag var 18 år.
8:  Jag är konfirmerad.
9.  Jag var kamratstödjare på högstadiet.
10. Mitt lyckonummer är 10.
11. Jag var på en Spice Girls konsert när jag var 11.
12. Jag har två yngre systrar.
13. Min mormor är helt underbar.
14. Jag har hållt på med gymnastik sen jag var 3 år.
15. Jag älskar pop och schlager musik.
16. Jag tycker om en del dataspel.
17. Ola är sjuukt bäst.
18. Jag har träffat Ola 20 gånger.
19. Jag har en walkman-mobil.
20. Jag har jobb på Seco till 30/6.
21. Jag har bott på samma gata,men inte samma hus sen jag var 5 månader.
22. Jag är fruktansvärt mörkrädd.
23. Jag drömmer ofta mardrömmar.
24. Jag har en teddybjörn som heter just: Teddy.
25. Jag har bott i Falun ett halvår.
26. Jag har nordea som bank.
27. Jag har en sjujävla massa msn kontakter.
28. Jag vill hemskt gärna ha barn.
29. Jag vill gifta mig i kyrkan.
30. Jag måste ha kallt i mitt sovrum.
31. Jag har en bärbar dator.
32.
www.ola.cd är min startsida.
33. bloggar är jättekul och läsa.
34. Jag har problem med att hitta en förfest tills imorn.
35. Min favoritfilm är dagoken - jag sökte dig och fann mitt hjärta.
36. Jag har lätt för att börja gråta.
37. Jag har lätt för att bli arg.
38. Jag har svårt att skratta åt mig själv.
39. Jag har kramat Ola 23 gånger.
40. Jag har varit på balettakademin 2 gånger.
41. Jag har pratat med Adam i telefon.
42. Jag har varit backstage på en Ola spelning.
43. Jag har kramat Adam 8 gånger.
44. Jag har dumpat någon.
45. Jag har blivit dumpad.
46. Jag sminkar mig inte speciellt ofta.
47. Jag älskar romantiska filmer.
48. Jag ÄR en romantiker.
49. Jag älskar levande ljus.
50. Jag dricker mer än gärna cola till maten.
51. Men när jag festar ska de vara smirnoff ice eller backardi breezer.
52. Jag bråkar ofta med mina föräldrar.
53. Men lika ofta skrattar vi åt varandra.
54. Melodifestivalen äger.
55. Jag såg inte ett enda idol 2006 - final avsnitt.
56. Jag har varit med på tv.
57. Jag måste ha en vattenflaska brevid sängen.
58. När jag sover ensam måste jag ha ljud omkring mig,musik eller liknande.
59. Jag vill bli förskollärare.
60. Jag har varit gympatränare sen jag var 14 år.
61. Jag festar sällan,men när de blir,blir de desto mera.
62. Jag är nog internetberoende.
63. Jag älskar att sova.
64. Jag är en kvällsmänniska.
65. Jag hatar tidiga mornar.
66. Jag älskar mjukisbyxor.
67. Jag kan inte ha strumpor på mig när jag ligger under ett täcke.
68. Jag blir ALDRIG brun.
69. Jag har blivit kysst många gånger.
70. Jag är beroende av att prata i telefon.
71. Jag älskar kontantkortet comviq kompis.
72. Jag åker en hel del tåg och buss.
73. Jag har inte körkort.
74. Jag avskyr tjat.
75. Jag har köat 13 timmar i massa minusgrader.
76. Jag har gått omkring i globens köpcentrum med en filt runt benen.
77. Jag har träffat folk från internet IRL.
78. Jag har ramlat framför Ola.
79. Jag är född 1987.
80. Jag är sjukt svag för ballader.
81. Jag har varit på två Westlife konserter.
82. Jag har nästan förfrusit i Pernillas ridhus.
83. Jag missbrukar smile gubbar på msn.
84. Jag älskar lös-godis.
85. Disneyfilmer är perfekt avkoppling.
86. Jag älskar att sjunga.
87. Jag är dock värdelös på de.
88. Jag har sjukt bra jobbar-kompisar.
89. Folk brukar säga att jag är som en kran,när jag har börjat prata finns de inget stopp.
90. Jag äger en tarotkortlek.
91. Jag kan drömma om folk jag inte tänkt på,på jättelänge och sen träffa dom dagen efter.
92. Jag är lättskrämd.
93. Jag gillar inte vintern.
94. Jag är en trogen bandysupporter.
95. Jag har varit i boden och hälsat på Andreas lumpen kompisar.
96. Jag har inga husdjur.
97. Jag har spelat fotboll.
98. Photoshop är jättekul.
99. Jag har träffat jättemånga människor tack vare Ola.
100. Den här listan var lättare än jag trodde.





Kommentarer
Postat av: Madde

hahah xD klockren... 44an har man hört talas om och 75an var en upplevelse man helst inte ser repriser av xD hahaha

Postat av: Pernilla

Vi får väl lägga in en kommentar här även fast vi har fullt upp med att kolla på Ola-klipp o dö av hans blickar :O hahaha //Jennifer och Pernilla

Men en mycket bra lista i varje fall ^^ Du ska få din belöning för att du fick förfrysa i ridhuset xD // Pernilla

Vi älskar dig!!! // Jennifer och Pernilla

2007-02-23 @ 23:53:12
URL: http://pernillaaa.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Lite fler kommentarer:
22: Jaaa vem är inte mörkrädd xD hahaha
36: jaa helt rätt, man ska visa känslor (A) haha
44 och 45: jaa de tog några timmar att höra om alla livs historier om ditt kärleksliv xD hahhahah
65: tidiga mornar SUGER :O
69: om man ändå hade haft den turen :| hahaha
73: Men snart har jag de, DÅ JÄVLAR ;D
75: Minne för livet ^^
78: ett ögonblick man inte glömmer xD omg, snacka om FALL!
82: som sagt du ska få din belöning (A)
83: smilegubbar på msn ÄGER (A) vi änvänder dom ju även utanför msn *asg*
87: nej nej, alla vi äger på att sjunga ^^ xD

2007-02-23 @ 23:59:18
URL: http://pernillaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback