20 lista.

bara för att Jennifer och Pernilla älskade min 100 lista,så ska jag göra en 20 lista.

1.   Jag har fem given to fly skivor med Ola.
2.   Jag har lätt för att få eksem.
3.   Jag har migrän.
4.   Jag har haft en p-stav i armen.
5.   Jag har skolkat.
6.   Jag har läst samhällskunskap C på gymnasiet.
7.   Jag är lite kill-tokig.
8.   Jag har bara två kusiner.
9.   Jag har inte varit ledig mer än två veckor på sommaren på fyra år.
10. Jag är ofta inne på www.aftonbladet.se
11. Jag är intresserad av politik ibland.
12. Jag har varit och besökt riksdagen.
13. Jag tycker om att gå på teater.
14. Jag tycker Lasse borde åka ur let's dance.

15. Jag äger en jättebekväm cykel.
16. Jag gillar deckare.
17. Jag älskar att läsa böcker.
18. Jag är väldigt öppen av mig.
19. Jag fick lön idag.
20. Jag gör ofta bort mig.

den här blev inte lika rolig,men ändå ;P


Kommentarer
Postat av: Pernilla

aaww en lista på våran begäran ^^ (L) hahaha

DU ÄR BÄST!!!! o vi hade gärna velat att du va här nu :( Men på söndag, då jävlar..Knasbolls-POWER på höög nivå xD hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback