den här tog jag från moa (a)

har du åkt limousine: nope,faktiskt inte :P
har du varit med i lokaltidingen: Ja,ett antal gånger (a)
har du övernattat på ett tak: nej,men de vore nog roligt :P
har du saker hemma som tillhör någon annan: lite av andreas kläder faktiskt (a)
bästa present du fått: mina spice girls biljetter julen 97 (det är riktigt lycka)
modell på mobilen: Sony Ericsson w550i
söndagssysselsättning: slappa och gymnastik
vilka hårfärger har du haft: morotsröd (hemsk,I know)brunt och blondt
har du mest skivor eller filmer: skivor helt klart
föredrar du att vara singel: nej,verkligen inte.
är du nöjd med dig själv: nja,vissa dagar :P

svart eller blått: hmm,båda tror jag (a)
gitarr eller panflöjt: gitarr of course :)
sover du naken: nej,inte så ofta iaf (a)
bor du ensam: nope :P
hur ser ditt rum ut: orka? (a)

csi eller prison break: brukar inte kolla på nån,men de blir väl CSI
har du långa naglar: nej,jag tycker inte om långa naglar (a)
spelar du i något band: nej
finaste färgerna: usch,jag vill inte välja (a)
hur många piercings: inga förtillfället :P
vad tycker du bäst om hos dig själv: Ögonen - lätt :)
smink eller inte: jag sminkar mig nästan aldrig (a)
är du allergisk mot något: eventuellt hö (a)
favorit brädspel: monopol (a)
din civilstatus: FÖRLOVAD
har du något djur: inte ett enda (a)
vad dricker du: mjölk, vatten, mineralvatten, läsk (alkohol ibland men inte ofta)
vad föredrar du dusch eller badkar: badkar nån enstaka gång,så oftast dusch
har du någon familj: japp :)
dina framtida studier: högskolan dalarna - lärarprogrammet (igen)
är du född: jo tack,jag hoppas de
hur bra är din humor: ganska dålig (a) jag kan finna det mesta roligt :P
hur ser du ut: men shit,ingen aning (a) hahaha
artist/grupp du har flest skivor med: Ola eller westlife,eller så har jag lika många av dom (a)
hur är din klädstil: jeans och sen är det olika vad som är ovanför :P
bästa konsert 2006: inget kommer någonsin slå Rock Off på Åland :D
vilka länder har du varit i: danmark, norge, finland, estland, sverige, grekland (kreta)
ditt namn: Alexandra
politik: vänster - lätt :D
favorit pryl: min mobil eller bärbara dator :)
senast lästa bok: Liza Marklund - nobels testamente
senast sedda film: beck - okänd avsändare
ditt stjärntecken: kräfta
studerar du: nej,precis hoppat av högskolan.
vad vill du ha: mycket och lite till
ditt ursprung: uppvuxen i fagersta :)
din ålder: 19
senaste måltiden som du åt: igår,oxfilé med potatis i ugn :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback