lånar av jennifer (a)

FAKTA...
Namn: Anna Alexandra Hellman
Smeknamn: Alex
Födelsedag: 11 Juli 1987
Bor: Fagersta
Arbete: just nu ingenting,men söker jobb :)


FAVORIT...
Färg: jag har faktiskt ingen (a)
Plats: Andreas famn :)
Drog: Datorn och mobilen (a)
Fordon: hmm.. vet inte? min cykel?
Film: A walk to remember eller dagboken :)
Djur: Djur är inte riktigt min grej,men katt isåfall :)
Affär: haha,jag har ingen :P
Serie: Sex and the city eller förhäxad :)
Skor: mina basketdojor :)

BRUKAR DU...
Titta på dig själv i spegeln: ja, det är väl inte så konstigt?
Gnälla: all the time (a) haah
Skrika: anska ofta (a) hahah
Sova: mer än gärna :D
Drömma mardrömmar: väldigt ofta tyvärr :P
Försöka vara annorlunda: nej,jag är bara jag :)
Klä dig i svart: sometimes,men inte för att väcka uppmärksamhet.
Hata folk: nja,inte så ofta,men det kan hända.
Lita på folk: alldeles för lätt (a)

NÄR...
Åt du senast: igår kväll (a)
Läste du en bok senast: nån vecka sen :)
Var du på konsert senast: 11 januari, Rockbjörnen
Köpte du något senast: igår,lite godis :)
Svor du senast: idag,såklart,jag svär alldeles för ofta (a)
Sjöng du senast: tidigare idag (a) hahaah

VEM...
Saknar du: A.S. B.B . O .S och såklart Andreas och mina knasbollar :)
Rörde dig sist: Stefa Jakobsson,han jag skakade hand med när jag fick jobbet :P haha
Kramade dig sist: Anita,en i receptionen där jag ska jobba.
Gjorde dig riktigt glad senast: ANDREAS <3

HAR DU...
För många vänner: nej då,de är lagom :)
Tvångstankar: nej,inte vad jag tänker på.
Handikapp: nope
Färgat håret: absolut
Brutit några ben: nej,de har jag klarat mig ifrån (a)
Några piercings: nej,inte förtillfället.
Egen dator: japp,en fin bärbar :D
Gjort bort dig rejält: ofta :D
Bra självförtroende: nja,ibland :)
Sagt jag älskar dig till någon idag: japp,till andreas :)
Varit kär: många gånger :D
Dumpat någon: jaa
Blivit dumpad: jaaa

HUR...
Går du: normalt ? :P
Svarar du i telefonen: aaa,eller aa de är alexandra (seco tools godmiddag om jag är på jobbet;P)
Mycket pengar har du: en del (a)
Tjänar du pengar: japp,har fått jobb nu :)
Bäddar du sängen: med massa kuddar och filtar när de väl händer (a)
Ofta diskar du: när det behövs :P
Ofta städar du: samma som ovan :P
Många stör du dig på: 5 stycken kanske? (a)
Ofta träffar du din familj: varje dag
Mycket äter du: en del (a) haha

ÄR DU...
Förstående: japp
Osäker: det händer :P
Intressant: de tror jag nog :)
Hungrig: jaa
Smart: oftast :P
Barnslig: japp,man är inte riktigt vuxen förns man kan vara barn igen brukar jag säga :)
Liten: till växten iaf :P haha
Pratglad: jaa,jag kan prata med ALLT :D
Hälsosam: tyvärr inte (a)
Blyg: nope :D
Lätt uttråkad:nja,inte så värst.
Arg: nej
Ledsen: nej
Glad: japp :D
Pålitlig: jadå :P
Laglig: jaa
Filosofisk: ibland :P
Svår: haha,kaan vara :P
Positiv: ibland :P
Lätt att förföra: låt andreas svara på den (a)
Bra på att ge komplimanger: ja,jag berömmer ofta folk :)
Bra på att få komplimanger: japp,de tycker jag att jag är :)


VÄLJ...
Katt eller hund: Katt
Vitt eller svart: svart
Varmt eller kallt: varmt
Vatten eller land: land
Telefon eller internet: internet
Musik eller tystnad: Musik
Bok eller film: film.
Leva eller dö: Leva
Tjejer eller killar: Killar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback