flygresan från malmö och sthlm :D

jag lovade ju att jag skulle fortsätta,så here it comes :

vi stod och pratade med Mr. Svensson och gänget ett tag iaf,Ola såg värsta lessen ut över att vi inte skulle åka med deras plan,men ja,vi är inte lika rika som dem (eller för att citera Ola: "det är inte vi som betalar") HAHAHHAA han ääger :D

sen sa vi hej då och ola bara skrattade när vi sa att vi ses om några timmar,men det var ju sant ju ;P HAHAHA
så vi gick till våran gate och gick på planet,vi skulle flyga ett rött ascoolt,men Ola och dem flög ett värsta tråkigt ;P HAHAHA,vi såg förövrigt när dem gick på sitt plan,dom fick gå ute,det behövde inte vi,alltså var vårat plan bättre (a) HAHAH
på planet satt vi och var heeelt extas över att vi flög ;P HAHAHAHA,typ : WEEEEEEEEEEEEEEEI vi flyger (a) alla måste ha trott att vi var värsta nördarna,men det är vi ju typ iaf ^^ LALALLALA

efter 55 minuter ungefär så var vi framme,så vi gick och hämtade våra väskor och så,sen tåg vi tåget till centralen,låste in våra väskor och tog bussen till grönan ^^ där kastade jag mig på Moa,som jag brukar göra (A) HAHAHAHAHA,sen så satt Louise och Bea där,så jag gick fram och pratade lite med dem och så :) sen vid tolv var det äntligen insläpp,så vi sprang fram till scenen och fick knuffa undan några fans,men aa (a) HAHAH,vad gör man inte? :) så stod vi där typ en timme,jag,moa och pernilla kom på den briljanta idén med att skriva OLA i pannan och sen göra hjärtan på kinderna :) men vad händer? efter typ 5 minuter,så har många andra gjort likadant,man ba: jaa,kom på något eget? hata sånt .. men iaf,sen började nickelodion dagen och först ut var ronald mcdonald ;P HAHA,sen crazy frog :) btw,det var en kamera man där som totaldiggade oss,han filmade oss heeeela tiden,lalallaa,men är man kändis så är man,bara att inse fakta ^^ sen kom äntligen Ola :D :D :D vi skrek och sjöng som vi alltid gör,nanananananaan,kamera mannen var typ vid oss hela tiden,men jaa,den bjudar man på som vanligt ;D sen när Ola hade sjungit klart så gick vi ifrån att stå längst fram,eftersom vi tänkte ställa oss i signeringskön,men den var typ inte organiserad,så vi tittade lite plikttroget på måns,sen kom alla artister ut igen,Ola ba letade efter oss längst fram,såg oss inte,såg heelt orolig ut,men SEN såg han oss,sken upp i värsta leendet och började kasta slängpussar ;) så söt han är ;D
sen så började kön till signeringen,och då sa dem att det var een autograf per person,man ba: JAHA,tack? jag som hade köpt 10 singlar till,eftersom jag tänkte ge bort några,men jaja :P hhaha,sen vakterna ba: kan ni gå in tre och tre? vi ba: eeh,vi hör ihop och pekade på knasbollströjorna,han ba: hahaha,okej. sen sa han : NU kan knasbollarna gå in,så då gick vi in :) haha,det var ett rött tält,så Ola såg typ helt röd ut,lite roligt ;P
men så kom vi fram till slut och ola ba: dem är bäst,vi ba: haha,ja,visst? ;P sen kom jag fram och ola ba: den här är till din mamma? jag ba: eeh,nja,alltså,man får ju bara en autograf,då vill jag ju ha den själv,ola kollar på mig med världens strängaste blick i typ 5 sekunder och ba: "det är klart din mamma ska ha en" jag ba: eeeh,okej då :P så skrev han "Kramar till Alexandras mamma" haha,sen pratade vi lite till,men jag kommer inte ihåg om vad,sen så kramade jag honom,fast man fick inte egentligen,men det går automatiskt,och Ola vägrade typ släppa som vanligt,man ba: okej? ;P hahahah,men ja,sen var vakterna sura,så jag gick ut :P efter det gick vi och pratade med therese lite,som tvingade oss att gå och äta,eftersom vi inte hade ätit på ett helt dygn, (a) LALALALALAL xD
så vi åkte till centralen och käkade på pizza hut tror jag det var,gott iaf :D sen tog vi tåget hem :D

(nu ska vi åka iväg en sväng,men jag fortsätter skriva om en stund ;P)

Kommentarer
Postat av: Linda

så ägande alexandra =) du är ju så klockren ^^

2007-06-28 @ 21:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback