lalallalalalala :)

jag måste säga att jag trivs som fisken i vattnet på mitt jobb,så himla underbara människor :D
vi har så himla roligt och som det känns nu,så skulle jag aldrig vilja sluta där :P

vi brukar säga att vi jobbar på "en annan del av Seco" eftersom vi är speciella och ganska galna ;P

Allan är iaf den sötaste ^^ han stod och pratade med Göran,så såg han mig,sken upp som en sool,så stod han bara och log mot mig ganska länge,sen fortsatte han titta på mig och sa till Göran: "förlåt Göran,men jag hörde inte riktigt vad du sa,jag blev distraherad av en söt tjej" liksom,ååh,så gulligt  :D

och på lördag morgon,så kommer faktiskt Andreas hem :D herregud va de ska bli skööönt :D

alltså,herregud,just nu har jag sån där obeskrivlig livsglädje,jag vet liksom inte vad jag ska mig till :D jag ska snart till Pernilla och sen imorn ska vi till sthlm och antagligen shoppa lite  :)

solen skiner,jag trivs på jobbet,jag får vara ledig imorn och jag tjänar bra med pengar,liksom,livet leker :D

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag och Moa tycker att du ska satsa på Allan om det inte blir nått med Andreas! (a) hahah Han är så söt! ^^ (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback