9/5 2007 :)

igår blev det speedway med Sofia och Mika som sagt,och det var en rolig upplevelse ^^ förutom att det regnade och matchen blev försenad typ en timme för att det regnade,men vi stod ut ändå ;P HAHA

kom hem vid halv elva och stupade isäng och vaknade till ännu en dag på "en annan del av seco" :P

idag hände det inte så himla mycket,jag jobbade på så jag blev klar med allt på USA vagnen iaf,woho,applåd till mig (A) eller inte,men ändå ;P HAHA
var in till Allan en snabb sväng också,jag kunde inte låta bli (A) då bjöd han på godis och så sa han så gulligt "ålder går före skönhet" så gav han godispåsen till Irmelie först (hon är ju äldre än mig,men ändå ;P)

nu sitter jag hemma och ska bara slappa idag,är typ sjuk och mörbultad efter mitt fall med cykeln häromdagen ;P

får se om det kommer nåt mer inlägg ikväll :)


(kommentera gärna,jag blir så glad då och då känner jag att jag vill skriva mera ;P)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Har du cyklat omkull!? Inte bra Alex, man ska inte ligga och cykla! (a) (L)

Postat av: Sara

speedway är askul o titta på :D :D

2007-05-09 @ 21:22:27
URL: http://Sariiiis.blogg.se
Postat av: Linda

alexandra stackare, cyklade du omkull? Aj då
oooh speedway I LOVE <333

2007-05-21 @ 20:03:48
URL: http://laajnda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback