ganska händelselös dag..

ja,det har inte hänt så himla mycket idag faktiskt. vaknade 6:45,masade mig upp ur sängen,klädde på mig och sådär,tog bussen som gick 7:15,var i skolan typ 7:52. Där hade vi studiegrupp där vi rättade varandras uppsatser,det gick faktiskt bra :) sen hade vi seminarium,som också gick bra ;P sen åkte jag ner på stan och köpte en silverpenna till ett hemligt projekt ;D HAHA,ni får veta efter helgen :D

sen åt jag och Andreas lunch på studentkåren,varsin sallad,jag med kyckling och han med fetaost :D
sen åkte vi hem,och jag la mig i sängen och kollade på sex and the city,och somnade visst en stund,vilket var riktigt skönt :D

sen har det inte hänt så mycket mera faktiskt,ska snart börja fixa med mat och tvätten från igår :D

imorn har jag lång dag ute i svärdsjö 8:30-16,och det betyder att jag måste åka 6:45 för att hinna dit,jag kommer vara DÖÖÖÖÖD. (a) HAHAH

nej,nu ska jag göra mat,pyttipanna,sen kanske jag ska baka,blev riktigt sugen på det :D

Kommentarer
Postat av: Magdalena

haha hmm, hemligt projekt till helgen, undrar vem som kan vara inblandad xD

Postat av: Papps fra Faaaaagersta

Hmmmmm.......
Hoppas att Eksjö var bättre igår än Gävle *S*.....Ha det bäst så ses vi i em/kväll.

2007-11-18 @ 09:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback