onsdag :D

idag ringde klockan tiiidigt,6:50 närmare bestämt ^^ snoozade en gång,sen gick jag upp 7 ner till tvättstugan och slängde in all tvätt,det var itne lite om jag säger så ^^ sen gick jag upp och la mig och sov igen ^^ HAHA,till klockan nio och det var riktigt skönt :D sen kilade jag ner till tvättstugan igen,och slängde all tvätt i torktumlarna HAHA,idag var jag lat ^^

nu sitter jag vid datorn och tar det lugnt en stund,ska strax hämta resten av tvätten,sen ska jag packa och göra mig iordning,för att åka in till stan vid 12:45,tåget går 14:10,men bussen tar typ 30 minuter och det är bättre att vara där i tid ju ^^ ska nog kika på ett skor också,tänkte jag ^^

iiih,P3 live session ikväll :O väärsta kul :D verkar dock som jag slipper ställa min fråga,thank god för det,jag skulle ALDRIG våga ^^ HAHAHA

nej nej,det här duger inte,tvättstugan väntar :D

vad händer för alla andra idag då? :D

ha en superdag,det ska jag ha ;D

Kommentarer
Postat av: kristin

haha jag men jag kom fram, efter att ha provat 7 av 8 nummer!
hihi
din fråga? what?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback