tisdag :)

idag ringde klockan vid 8:45,då segade jag mig upp och vidare till duschen,sen satte jag mig vid datorn en liten stund,åt frukost,sen kilade vi till bussen,och åkte till stan,sen gick vi uppför backen till skolan och satte oss i föreläsningssalen och föreläsningen var den seeegaste eever,så jag läste klart en bok istället (A) HAHAHA

sen gick vi och käkade,skulle ta nachotallrik,men den var slut.. värsta besvikelse :O HAHA,liksom,dagens höjdpunkt i skolan ;D HAHAHA,men aja,det fick bli spagetti och köttfärssås istället :P sen hade vi studiegrupp en stund och fy fan vad flummigt det var,det handlade mycket om Sebastians hår och hans rosa kalsonger :O HAHAHA,det var humor :D

sen var det storgrupp,den gav typ ingenting måste jag säga.. sög verkligen.. :P hahaha

åkte hem,pratade med moa hela vägen och när jag kom hem,så hade Olas nya album - Good Enough kommit :D så jag började lyssna på den och det har fortsatt hela kvällen :D så jäkla bra :D

så har jag hunnit med att laga mat också,kyckling med ris och wokgrönsaker blev det idag :D

nu måste jag strax sova,ska upp typ 6:50 imorn och ha tvättstuga för att tvätta inför sthlms resan,sticker imorn och sen kommer jag hem på fredag eftermiddag,ska tillbringa två nätter hemma hos pernilla,min alldeles egna favorit :D

nej nej,godnatt och sov gott där ute :D

Kommentarer
Postat av: kristin

ååh spagetti & köttfärssås.. gott :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback