vad trevligt med så många besökare :D

så då får jag väl printa ner något här då ^^

ihelgen har det varit lite allt möjligt ^^ HAHAHA ;D
i fredags vr jag bara hemma med Andreas,vi slappade och kollade på idol,jag gjorde tacopaj,mums :D
sen gick vi och la oss i skaplig tid,men inte kunde vi somna för det.. vi somnade väl runt 4,klockan 7 ringde väckarklockan :O låg kvar och halvsov till halv nio,gick upp,duschade,åt frukost,packade och vid kvart över tio tog jag bussen in till stan :D gick till tågstationen och åkte tåg till sala,bytte där till tåg till västerås,framme i västerås så träffade jag stiiina på stationen :D så vi höll varann sällskap tills våra tåg skulle gå :D sen klev jag på tåget mot ramnäs och slutdestination Pernilla :D framme i västerås väntade min framkörda limosine (stavning?) med Pernilla och Jennifer :D vi åkte hem till Pernilla en stund,hon bytte om och sen satte vi oss i bilen och körde mot stallet :D

framme i stallet höll Pernilla på å greja massor,hon tog till och med bort styng på Dovise :O det är dock inte lika dramatiskt som det faktiskt låter (A) HAAH,det gick på typ en sekund och jag märkte ingenting :P sen skulle hon rida och det gjorde hon ute i paddocken :D haha,och dovise är riktigt vild jag och Jennifer blev liiite rädda emellanåt ^^

sen fixade Pernilla lite till i stallet och sen åkte vi till ICA i skulttuna och köpte massa godis och jag och jennifer köpte en blomma till Pernillas mamma,som tack för att vi får sova där och så :D
sen kom vi hem till Pernilla och då sjöng vi massa singstar,sen käkade vi tacos och kollade på svensson,svensson HAH,så jääkla roligt :D sen sjöng vi ÄNNU mera singstar,tills vi hade ont i halsarna alla tre ;D

vi somnade väl runt ett (iaf jag) dem andra två var tydligen vakna längre (A) HAHAHA

vid sju ringde klockan,vadå livrädd för Pernillas radio :O HAHA,men vi var som tre döda människor,HAHA,heelt sega ^^ men vi gjorde oss iordning och sådär,sen vid 8 satte vi oss i bilen mot nya mål i sikte,närmare bestämt ÖREBRO :D :D

var framme vid mariebergs köpcentrum vid 9:30,satt där och väntade på alla,vid 12 uppträdde Ola med SOS :D den är såå sjukt bra :D sen började vi försöka leta efter therese (olas maneger) men det var så mycket folk att vi inte hittade henne förns vi stod i kön,så då gick vi till henne och hon var jätteglad och se oss,ba "HEEEJ ALEXANDRA *KRAAAM" "HEEEJ JENNIFER*KRAAAM* "HEEEJ PERNILLA*KRAAAM",så pratade vi om lite allt möjligt,hon är så trevlig :D

sen blev det typ ÄNTLIGEN våran tur i signeringen :D HAHA,ola ba hörde att jag sa nåt så vände han sig åt sidan,tittade på mig och ba "MEN ÄR NI HÄR?! JAG SÅG ER JU INTE,TRODDE NI HADE SVIKIT" haha,men aldrig att vi gör det ^^ HAHAHAH,sen sa han också att han och therese hade letat efter oss i Burlöv(skåne) dagen innan,men inte stod vi i publiken (SORRY) HAHAHA xD så pratade vi en massor,kommer knappt ihåg hälften,men ola ba "Du är ju faktiskt världens bästa Alexandra,jag känner INGEN bättre" haha,ibland får han till det :D så pratade vi på och sen fick jag fetaste kramen,så jag typ blev moosad ^^ sen tog vi kort också,och det blev faktiskt bra för en gångs skull :D

sen gick vi alla tjejor och käkade,jag tog kycklingspett med strips,det var muums :D HAHAHA sen sa vi typ hej då,men vi ses ju på onsdag på p3 grejen,det ska bli sjukt roligt :D

vi åkte hem till ramnäs,var där en stund,iinnan jag klev på tåget till västerås,för att vänta där på tåget till sala,i sala bytte jag tåg till borlänge och i borlänge skulle jag åkt till falun,men då träffade jag Paula och jag hade sån himla tur att dem hade en extra plats i bilen,så jag fick åka med dem hem :D det var riktigt skönt att slippa släpa väskor på tåget och på bussen och bla bla bla ^^

var hemma runt nio igår kväll,då blev det bara slappt och så :)

imorse vaknade jag vid elva,började vi ett,så jag tog det lugnt,åt lite frukost,sen tog jag bussen vid 12:15 till stan och sen nästa buss till lugnet,sen hade vi studiegrupp en stund,för att sedan gå och ha storgrupp till 16 :) gick ner på stan och träffade Andreas lumpenpolare som är här i Falun för att ta körkort,så vi gick och käkade kinamat,det var gott :D sen åkte vi hem,var hemma vid 6 tiden,sen dess har jag mest slöat,sjukt skönt :D HAHAHA

oj,nu blev det kanske lite långt,men den bjuder jag på ^^ här är kort på mig och ola iaf :image20image22

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad söta bilder :)

Postat av: Magdalena

Haha vad sött! =)

2007-10-02 @ 15:43:20
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Sara

sjukt söta ni är då :)

2007-10-02 @ 18:29:43
URL: http://Sariiiis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback