:)

igår blev en gaaanska sen kväll,jag och pernilla pratade i telefon till typ 2 tror jag klockan blev :O HAHA,vi satt och löste varsitt korsord,riktigt trevligt ^^
vaknade vid halv tolv (A) HAHA,gick upp,klädde på mig,tog bussen till skolan,hörde SOS på radion ;D
kom dit och vi försökte ha studiegrupp,men det gick inte så bra,ingen som kunde vara seriös (A) HAHAHA
så runt två så stack vi därifrån,jag tog bussen till stan,bytte där och åkte till willys,där jag väntade på andreas,så gick vi in och handlade för den här veckan,blev ungefär fyra kassar ^^ HAHAA,men jag älskar Willys,det är sååå billigt :D HAHAH
sen tog vi bussen hem,men den körde fel eftersom dem håller på å bygger om en väg,så vi fick åka tillbaka och hålla på,liiite irriterande :P
packade upp all mat och det,vi köpte massa frukt,mums mums ;D
så har jag lagat mat nu,hamburgare blev det idag :) nu ska jag bara slöa en stund,sen plugga lite till,har en artikel att läsa igenom :)

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Ja du, dom står ganska stilla så länge madde är utan internet! Får hon det inte nu snart så får vi ringa istället =) Men tydligen så gick det varken tåg eller buss så jag vet inte. Jag vet inte ens vilken tid han ska vara där!

Postat av: Magdalena

Men jag har liksom ingen bil, och jag är den enda som har körkort så då får jag köra över 40 mil själv. Jag känner ingen som jag kan låna av heller. Men vet ni vilken tid det börjar?

2007-09-25 @ 19:24:28
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Magdalena

Jaa det är ju över 20 mil från mig och sen ska vi hem igen. Blev verkligen konstigt när x-trafiken inte går. Hade varit bättre på en vardag!

2007-09-25 @ 19:48:19
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Magdalena

Ja det blev ju det. Känns lite snopet om det inte ska gå att åka dit när det är så pass nära!

2007-09-26 @ 13:45:10
URL: http://magdalenae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback