jag kom och tänka på en grej..

det är helt sjukt hur mycket känslor musik kan skapa. Lyssnade nyss på Ola (nähä,såå chockande) med Natalie och jag var sjukt glad. sen bytte jag till Faith Hill - there you'll be och genast blev det lite sorgligare och man började tänka på massa minnen och nu lyssnar jag på Vitamine C - friends forever och alla minnen från att ha gått i 2 och 3SPb började spela upp sig i mitt inre..

alla våra sjuka samtal i korridoren om allt och ingenting,kajs samhällslektioner på onsdag eftermiddag en och en halvtimme då man egentligen bara ville ta livet av sig(ändå lärde man sig väldigt mycket). Alla sjukt sega svenska lektioner med Gunnel som ändå är en av de bästa lärarna jag har haft,tack för att du lärde mig skriva. Alla mysiga engelska lektioner där vi satt i en cirkel och diskuterade värdsliga problem på engelska. Spanska lektionerna med Marianne,som inte gjorde en fluga förnär. Tallinnresan med kryssning och massa party och skolavslutningen när jag bölade konstant från det att vi satt i aulan tills innan vi skulle gå ut på balkongen.. herregud,jag kom precis fram till att jag SAKNAR ER !!!

Andreas,Carin,Cissi,Mikaela,Jonna,Linn,Mårdh,Daniel,Martin,Anna,Tone,Natalie - tack för två fantastiska år!!

idag har jag varit på min förskola,Månen heter den och ligger i Danhorn,en liten by ungefär 5 kilometer ifrån mig ^^ skitmysigt med 40 barn,ja,jag gillade stället helt enkelt :D
vi åkte på en sagovandring med de äldsta barnen på eftermiddagen,en saga om bocken kåre och vad han hittade i falun ^^ det var koppargruvan,haha,så söt saga ^^

nu håller jag på och skriver uppsatsen som ska vara inne imorgon eftermiddag,har ungefär halva kvar,så jag tänkte dra ut på det lite och skriva mera ikväll,för nu har jag sjukt ont i huvet,märks att man inte är van att umgås med sådär små barn,men det kommer det också ^^

nej,nu ska jag vattna blommorna och sen göra något annat ;D

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Haha jag ha en inspelad ljudsaga som du kan få till barnen! Skojar bara, dne är inte så bra^^ Hittade den bland mina skolgrejor idag, haha! Vad bra att du gillade stället =)

Postat av: Magdalena

Haha om sagan? Jag hade ju ljud som ett ämne i skolan, och en uppgift var att vi skulle välja en saga och spela en en ljudsaga av den. Vi valde rosenröd, hahaha! Du kanske kan få höra den nångång^^ =D

2007-09-19 @ 19:51:26
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: C

va söt du är alex :)

2007-09-20 @ 11:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback