måndag :D

vaknade vid halv sju imorse,helt död som vanligt,jag och tidiga mornar är INTE kompisar om man säger så ^^ HAHAHAH
åkte med bussen som gick kvart över sju,framme vid skolan tio i åtta efter ett bussbyte. Föreläsning i två timmar om vetenskapsteori och sen studiegrupp. Det var ganska svårt och förstå allt från början,men efter lite samtal med dem i min studiegrupp så har det börjat sjunka in. Sen hem,hemma runt kvart över tolv,laga lite mat,och kollade min mail. Då såg jag att jag hade fått svar av ordföranden i gymnos gymnastikförening här i Falun och att dem var riktigt intresserade av att ha mig som ledare,så jag ringde upp henne och hon var HELT LYRISK. samtalet slutade med att jag kommer vara ledare med två andra tjejer för en elitgrupp med tjejer som tränar 6-9 timmar i veckan :D jag som ALLTID har drömt att få vara tränare för en elit grupp i en RIKTIG gymnastiksal :)

liksom,det är så himla roligt :D så jag ska dit ikväll redan och träffa ordföranden och tjejerna och sådär. Får hoppas allt kommer gå superbra :D roligt med en ny utmaning om man säger så :D

skriver ett inlägg till ikväll,när jag har varit och tränat med tjejerna ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback