oj herregud..

jag har hamnat efter med bloggen,men efter kommentarer av Linda och Magdalena,så kände jag hur skrivarlusten kom tillbaka :)

vet inte riktigt vad jag ska berätta,men ihelgen så var mamma,pappa och systrarna på besök :D riktigt trevligt och jag andreas fick massa mat inköpt plus lite nödvändiga grejer till lägenheten som vi inte har haft förut,så TACK mamma och pappa :D <3

ifredags när dem kom så åkte jag,andreas och pappa först till ICA MAXI och handlade mat,det är så sjukt kul att gå omkring där måste jag säga ^^ sen åkte vi hem och packade upp allt och sen beställde vi pizza,MUMS :D efter det så tittade vi lite på golden leauge på fyran och jag och amanda tog lite kort tillsammans ^^ hahaha
runt nio,halv tio stack vi iväg till Lugnet för att kolla när Andréa skulle spela cup ^^ dem vann med 5-4 mot örebro har jag för mig :) sen åkte vi hem och jag kokade lite nudlar åt Andréa och skar sallad,gud vad jag är snäll ;D HAHAHA,sen gick vi och la oss :)

i lördags hade andréa match vid tio,men jag,andreas och amanda hade ingen lust att se den,så vi stannade hemma och sov istället ^^ dem vann matchen även fast inte vi var där,så det var väl tur ;P
sen kom mamma och pappa hem till mig,fast vi stannade inte länge,vi åkte iväg till ÖB,rusta och jysk och handlade massa grejer ^^ som rullgardin (nu slipper jag och andreas kämpa varje kväll med att hänga upp lakan framför fönstret :P),gardiner till vardagsrummet,smörgåsgrill,vattenkokare,smörknivar. ja allt möjligt ^^
sen var det dags för match igen,men jag kommer inte håg hur mycket dem vann med (a) HAHAHAHA,efter matchen stack vi till plantagen och köpte lite blommor,så nu har vi sånt hemma också ;D hahaah

sen åkte vi hem och jag och mamma gjorde tacos,MUMS MUMS :D och sen kollade andreas och pappa på nån film som jag har glömt vad den heter (a) HAHAHA,innan dem stack iväg på match igen,men vi orkade inte,så vi stannade hemma (A) jag och pernilla pratade i telefon och det var lika trevligt som vanligt :D hahahaha <3

i söndags så struntade vi i morgon matchen igen (A) HHAHA,vi var ju trötta (A) sen kom dem hem igen,och vi tog det mest lugnt,innan vi åkte på match igen,semifinal den här gången,och det  blev väärsta rysaren,med sudden death först och sen straffar :O men andréa och dem vann till slut iaf :D så det var bara för oss att skynda oss hem och laga mat,fläskfilé och strips blev det den här gången ;D sen åkte vi tillbaka till lugnet för att se på finalen.. som andréa och dem dock förlorade,men tvåa i den där cupen är ändå sjukt bra gjort tycker jag :D sen sa vi hej då till henne,eftersom hon skulle hem till mora :(... och mamma och pappa och amanda åkte med hem till oss och packade ihop sina grejer och sen stack dem hem också..

jaja,nu orkar jag inte skriva nåt mera (a) HAHA,men en liten uppdatering här iaf ^^

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Oh, glad to help =D Jasså, är det bara 8 mil?? :O Haha känns som det borde vara längre!
Oh herregud, har ni tom blommor! Mina kommer dö efter en vecka! Nu blev jag påmind att jag måste vattna dom här hemma också, haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback