onsdag och torsdag ^^

inläsningsdag idag,vilket betydde sovmorgon,sen och slapp frukost och så kollade vi klart på nyckeln till frihet,den är såå fruktansvärt bra den filmen ^^ sen slappade lite,ytterst lite plugg *host* HAHAHAH och sen tog vi en cykeltur till ÖB som ligger typ en och en halv kilometer bort och handlade lite nödvändiga grejer,typ flera skarvsladdar,så nu har vi lampor överallt ;D det enda som saknas nu är gardiner i vardagsrummet,men det kommer ^^ HAHAHAHA

sen gjorde jag min första tacopaj någonsin,men det var inte så svårt som jag trodde och det blev faktiskt gott :)
sen mest slapp,så stack andreas på träning vid 8 och jag kikade på idol,alltså HAHHA,jag har inga kommentarer för det där programmet ;P
gick och la mig ganska tidigt :P

klev upp vid halv sju imorse,sprang till bussen,hann med den iaf,och åkte till skolan.. men var det någon där då? NEJ! så jag åkte hem,sen fick jag ett sms efter en och en halv timme där dem frågade vart jag var.. liksom SUCK ;P HAHA
men jag la mig och sov igen,och det var riktigt skönt ^^ sen gick jag upp,satt vid datorn en stund,lagade mat,tunnbrödrulle fick det bli,gott gott ^^ sen drog jag på gympaträningen med tjejerna och det var sjukt roligt,dem är så duktiga :D

kom hem efter nio,då diskade jag och andreas och hade lite skumkrig (A) HAHAHA sen käkade vi lite rostade mackor,och nu sitter jag här igen ;D

jaja,hörs imorn igen ^^

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Herregud, uppdaterar du såhär ofta nu för tiden =O jag måste dyka in oftare^^

Postat av: Linda

mumsigt med tacopaj :D Hata springa till bussar xD

2007-09-17 @ 21:12:00
URL: http://laajnda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback