seminarium + stan en stund :P

jag och andreas kom inte i säng förns vid tolv,men tror inte jag somnade förns runt två nån gång,och klockan ringde på den obarmhärtiga tiden 06:10 :S låg dock kvar till typ 06:45,då gick jag upp,klädde på mig,åt en youghurt,packade ihop lite grejer och gick till busshållsplatsen,hoppade på bussen,lyssnade på radio och den första låt som kom var Natalie,snacka om lycka ;D HAHAH,energikick om inte annat :P

var nere vid Kristinegymnasiet vid 07:35,hoppade av där och väntade på nästa buss,den kom ungefär 45,var uppe vid skolan typ 50,väntade på dem i min studiegrupp och när jag för en gångs skull var i tid,var dem sena ^^ HAHA,men vi försökte diskutera lite mer om läroplaner och palmes text om att skolan ska vara en spjutspets mot framtiden :P

8:30 började seminariet och det gick gaaanska segt i början om man säger så ;P HAHA,tills vi fick en rast vid 9:50 och fick tänka ut vad vi skulle göra för skolan om vi hade obegränsat med pengar. typ alla sa "mer resurser,fler lärare" men jag tänkte ett steg längre och sa "Jag vill höja lönen,eftersom då kommer läraryrket få högre status,vilket gör att fler kommer vilja jobba inom det och då får man mera resurser automatiskt" och det gillade min seminarieledare iaf *applåd till mig* ;D HAHAH

vi slutade vid 10:30,då stack jag och andreas ner på stan,till våra respektive banker och fixade lite,jag hade även fått min studielån insatt,så nu klarar vi oss,och mer där till ;D vi gick och käkade kina mat,och det var riktigt gott måste jag säga,längesen man åt det ju :O HAHAHA

sen tog vi bussen hem,ingen av oss hade ork att gå omkring mer på stan,så nu sitter jag här,ska nog snart sova en stund,jag är såå trött (A)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Whi I'm happy to :D Och nu missade du preeecis mitt nya inlägg,HAHA DET ÄR KUUUL xD

Postat av: Jessica

HAHAHAHA men erkänn! Det är så? Jag typ dör efter choklad xD HAHA

2007-09-26 @ 18:41:06
URL: http://jessicaao.blogg.se
Postat av: Jessica

WOOOW! Tack vare mitt blogginlägg så kunde du förklara allt det där. Erkänn jag är grym? xD hahahaha

2007-09-26 @ 19:14:46
URL: http://jessicaao.blogg.se
Postat av: Dina f.d. arbetskamrater

Var är alla kort du skulle skicka?
Vi väntar.
Vet iallafall att allt är ok med dig, nu har du en jättefin blogg.
Kramar

2007-09-26 @ 19:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback