skapligt skön helg :)

egentligen inte gjort så mycket vettigt,eller jo,faktiskt hade vi tvättstuga igår,riktigt skönt med ett stort lass rena kläder ^^ blir väl och ställa sig och stryka ikväll också.. :P andreas föräldrar ska komma förbi med lite grejer ikväll också,typ lite taklampor,det är ganska ont om sånna här,man jag säger så,vi har bott i mörker i typ två veckor nu ^^

imorn har vi föreläsning 8-10 och sen studiegrupp,kan tänka mig att vi slutar runt 12 tiden,sen på tisdag går vi 8:30 - 13 eller 14,beror lite på,sen inläsningsdag på onsdag,sen har jag seminarium på torsdag 8-11,men andreas är ledig,och fredag är det inläsningsdag igen,jag gillar att plugga på högskola måste jag säga ^^ HAHAHAHAH

lägger in bilder på lägenheten imorn,eller så kan ni kolla: http://alexandra87.bilddagboken.se på dagens datum ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback