tenta och en lördag med sofia :D

tentan kändes riktigt bra igår,behövde bara en timme av tre på mig,riktigt skönt :D
tog bussen hem,var hemma runt halv tolv,då ringde sofia och sa att hon var typ i hosjö,men hon behövde guidning sista biten :P hahaha

sen satte vi oss och kollade på idol 2005 auditons,trevligt trevligt :D så gick vi och handlade,kollade på saturday night fever (den var inte så bra,men nu har man sett den iaf). Sen kollade vi lite på idol-final 2005 och sen gjorde vi tacos :D MUUMS :D
sen kollade vi på deal or no deal och sen sing a long och extra extra ^^ sen kollade vi på Darins vårturné på dvd från förra året (A) HAHAHAHA

sen fastnade vi vid datorn en stund och sen hittade vi nåt program på aftonbladet kanalen som vi kikade på ^^ sen gick vi och la oss,gick upp vid tio,så åt vi frukost,sen åkte sofia vid elva,men vi har haft det lugnt och skönt iaf :D

andreas ligger fortfarande och sover,tror han är lite bakis efter igår ^^ HAHAHAHAH

ska väl väcka honom snart iaf :)

återkommer nog lite senare idag :)

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Förlåt mamma, jag ska icke göra om det! Om det gör dig gladare så gick jag hårt på buffén på kalaset, haha! Ja det kommer jag också göra! Fast vi har fortfarande inte bestämt nått förutom att vi lär ska åka eftersom madde inte har internet^^ Men det är ju så nära så vi måste bara åka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback