tisdag :D

jag förstår inte riktigt vad det är med mig och tidiga mornar,vi tycker inte om varann,om man säger så ^^ HAHAHAHA
men jaa,imorse var jag riktigt trött alltså,segade mig till typ tio eller fem i sju,bussen går kvart över (a) HAHAHAHA den andra bussen var sen,så vi fick vänta och kom in i föreläsningssalen PRECIS klockan 8 ;P föreläsning en timme om hur man skriver vetenskapligt,vilket visade sig att jag redan kunde,det enda vi tragglade på svenskalektionerna på gymnasiet;P men jaja,jag var där iaf :P kan erkänna att det var SJUUUUUUUUUKT nära att jag somnade några gånger måste jag faktiskt erkänna ^^ HAHAHAH

sen så satte vi oss i studiegruppen och renskrev det vi höll på med igår,sen tog jag hem det och renskrev det EN gång till,fast på datorn ^^ HAHAHAH,men iaf sen hade vi storgrupp heter det,då man är 3 seminariegrupper i samma grupp,så ska man typ diskutera där. jag var alldeles för trött i hjärnan för att få ut nåt av det,det var typ SOPPA i mitt huvud ^^ HAHHA,allt är så jävla krångligt :P iaf den här veckan,hoppas det blir bättre nästa vecka ^^

hemma runt halv två iaf,sen dess bara tagit det lugnt,pluggat lite till och så ^^ nu är andreas på väg på träningen,så jag ska bara chilla lite grann ^^ imorn är vi lediga iaf :D WOOHO,såå skönt :D
ska väl plugga lite iaf,det är ju det som är meningen,men har inte så mycket att göra ändå ^^ inte än iaf :P

gympaupplevelsen igår var iaf freaking unbelivible,liksom aldrig trodde JAG skulle få vara tränare i en riktig gympahall för sånna där duktiga tjejer ^^ liksom RM nästa,det är STOOOORT :D jag blev helt chockad när dem började köra sin varv också,liksom "handvolt-frivolt" "rondat-flickis-flickis" och "rondat-flickis-salto" liksom,feeetaste hallelulja moment ^^ sen på trampetten kör dem halv eller helskruv :D åh,jag är lyycklig :D hahaha

ska gå på tumbling steg ett kurs också,så jag lär mig och passa riktigt på allt - spännande ;D

nej,nu ska jag göra nåt annat än att blogga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback