torsdag :)

igår var jag riktigt slö och orkade inte skriva (A) HAHA,somnade alldeles för sent först,vid 3 tiden,vaknade kvart i ett :P gick upp,slöade,åt "frukost",pluggade lite,sen bytte jag om och åkte till träningen. Ett stort misstag dock,tror jag ska byta grupp,jag trivs inte alls där,jag känner mig jätteosäker och kan inte tillföra någonting till träningarna. Ska prata med ordföranden och fråga om dem behöver hjälp i någon yngre grupp istället :P

så jag åkte hem lite tidigare,eftersom jaa,jag inte trivdes och sådär.. kom hem,tittade på idol, (go Anastasia och Amanda ^^),lagade mat,igår fick det bli fläskkotletter,strips och beasås ^^ MUMS MUMS :D sen kollade jag och andreas på film beck - den svaga länken,den var bra,men man hade lite obehagskänslor när den var slut (A) HAHA

nu så ska jag strax ta tag i pluggandet,ska läsa en bit ur boken om pedagogerna och sen ännu  mindre i respekt för läraryrket ;D sen ska jag och andreas ner på stan och lämna tillbaka en film och handla lite :D


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ja, det är faktist skönt :) och inga av killarna iår är någon jag skulle kunna fastna för. Tror jag. Så det är värsta skönt xD Fast Amanda är riktigt grym! Riktigt riktigt riktigt xD hahaah

Postat av: Magdalena

Ja de var mysigt, ganska avslappnat =) Åh, jag vill också ha en pojkvän att göra såna där vardagssaker med! haha

2007-09-28 @ 13:37:47
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Magdalena

Ja det känns som att det antingen är dags att avsluta eller bli mer seriös. Jag satsar mina pengar på att det blir nr 1 i så fall, så det kan vara en anledning till att jag drar ut på det, haha!

2007-09-28 @ 14:02:15
URL: http://magdalenae.blogg.se
Postat av: Jesica

Ja det gör vi :D värsta grymt!!! (L)

2007-09-28 @ 14:04:27
URL: http://jessicaao.blogg.se
Postat av: Magdalena

Jag skulle kunna satsa alla mina besparingar om jag hade några, haha! Så säker är jag på att han egentligen inte vill ha mig, jag bara förlänger mitt lidande eftersom jag är fäst^^

2007-09-28 @ 14:30:58
URL: http://magdalenae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback