tralalalala :)

idag var det chat med Ola på www.okej.se och var bara tvungen och glida in där,och lyckades få med en fråga,där jag frågade vad han skulle ha för dansare i höst och jag fick det glada beskedet om att Benjamin är tillbaka :D han dansade med Ola i höstas och sen har jag,jennifer,pernilla och moa varit och kollat på flera av hans andra dans framträdanden,så vi är sjukt glada över att han är tillbaka :D

när jag ändå är inne på ämnet Ola,så kan jag berätta att jag har vunnit en tävling på p3 där man skulle ställa en fråga till Ola och så får man komma till studion och vara publik när programmet spelas in ^^ jag var en av ungefär 45 personer som vann,men det är ju inte alla som vunnit,så man ska vara glad :D HAHAHAH

på lördag kommer sofia hit iaf :D efter tentan,så ska vi bara slappa och sådär,skönt skönt :D längesen vi umgicks så ^^
ska snart hoppa i säng,börjar dock tio imorgon,skönt skönt :D


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Kunde inte logga in igår för det var en viktig tv-kväll, haha! Men grejen vägrar forfarande funka, så jag är besviken^^ Och nej jag är inte fin i allt! Jag måste göra intryck ju, hahah!

Postat av: Magdalena

Oh no, tänk om jag missar bobster, ska nog till J kväll! Jag kanske får tvinga honom att se det i så fall, mohaha!
Haha, om du skulle ha mina kläder? Tror du det skulle se konstigt ut eller?^^

2007-09-21 @ 13:44:31
URL: http://magdalenae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback