Helgen var äg :D


Började med en bussresa med moa i telefonen där jag insåg att jag glömt visakort och leg hemma och hade typ 25 kronor i plånboken xD HAHHA,såå lyckat säger jag bara! Jag kom iaf fram till tågstationen och hoppade på tåget. Pluggade i ungefär en timme,då kände jag att jag inte orkade mera så då blev det att läsa en vanlig bok istället. I sala bytte jag tåg som gick mot västerås där världens bästa Pernilla hoppade på! Skönt med sällskap ;D tog 1 timme och 55 minuter att ta sig till Norrköping,där Moa mötte oss på stationen. Vi träffade två av hennes kompisar som hjälpte oss att hitta en bank,så jag skulle kunna ta ut pengar. Det visade sig dock att den var stängd,så jag fick låna pengar av Pernilla,taaaack!!

Sen gick vi och käkade på wokstället i norrköping,så jäääääääkla god mat :O HAHAHAH sen blev det en tripp in till ica för att köpa ett popcornpaket till Ola ;) HAHAHA och sen en tripp till en godisaffär där vi köpte en massa godis :)
vi hann även med att träffa zlatan ;) haha,okej,det var inte han på riktigt,men en sjuukt stor bild på honom ;O HAHA
Sen begav vi oss ner mot tyska torget där det hände lite grejer. Vi satte oss på en bänk,åt godis och bara chillade :)
Runt halv sex kom en trollkarl som gjorde lite sjuka trick ;P HAHAH sen runt sex kom OOOLA :D han sjöng SOS,Love in Stereo och Natalie. På natalie körde vi den dansen och Ola pekade på oss ;) HAHAHHA
sen blev det signering som var sådär underbart mysig,när vi kom så ba "TJAAA BRUUUUUUDAR HUR ÄR LÄGET?" hahaha,sen pratade vi lite mera,han är för bra :D HAHAHA

Sen ställde vi oss i kön igen,så skrev vi på popcorn paketet "poppa med kärlek your's truly KNAS + (så ritade vi tre bollar) HAHHAHA,vilken fantasi vi har ;) Så träffade vi Deneise och Desiree (ursäkta om stavningen blev fel :O) och pratade med dem i kön,trevligt trevligt :D Så kom vi fram till signeringen igen och gav Ola popcorn paketet och sa att han skulle få en förklaring dagen efter,vi gillar hemligheter ;) HAHAHA,så hade vi ätit något som gjorde att vi fick blå tungor,så Ola ba "men,vart har ni fått de ifrån?" hahaha,sen såg han min godispåse sticka upp ur min väska så han kastade sig på den och tog en. Haha,det är såå typiskt honom! Så tog vi det där snygga kortet på oss,vi är lätt hetast ;) HAHAHHAAH

Sen var det slut på signeringen,så vi gick tillbaka till våran bänk. Ola åkte efter typ 20 minuter,han hoppade in i bilen och tittade framåt,sen såg han att vi satt där,då lutade han sig jättelångt bakåt i sätet och vinkade,vi ba: "JAHA?! HAHAHA dock var det typ en och en halvtimme kvar tills vårat tåg skulle gå så vi hängde med Deneise en stund,myysigt :D Pratade om lite allt möjligt och Pernilla och Moa ramlade in i en buske,fråga mig inte hur dom lyckas,för det vet jag knappt själv xD HAHAHAH

VI gick ner till stationen till typ 19:40 och satt ute tills vårat tåg kom 20:33. Det var en sån där riktigt härlig vårkväll,varmt och skönt :D vi satt och flummade som vanligt,räknade hur många vagnar det var på godstågen och sådär ;P HAHAHAHAA¨
På tåget var vi dock heelt slut allihopa. Pernilla somnade en stund som vanligt ;P HAHAHA
I västerås hämtade Pernillas mamma oss och som vanligt berättade jag och Moa ALLT och lite till för henne,vilket hon alltid tycker är lika kul :D sen kom vi hem till Pernilla där vi kollade lite på datorn och sådär innan vi hoppade i säng. Moa somnade först som vanligt och började prata i sömnen,det var massa om rosa,mycket mer än så fattade vi inte ;P HAHAHA

Lördag:

VI hade ställt klockan på 8:15,för att hinna baka ananaspaj och inte behöva stressa innan vi skulle till västerås. Vi låg kvar i sängarna till typ 8:45,Pernilla halvsov,så hon pratade lite i sömnen xD HAHAHA
Vi klev upp iaf och promenerade till affären där vi handlade de ingredienser som saknades. Sen började vi baka :D köket ser alltid ut att vara i kaos när vi bakar,men muuuumsigt blev det när det var klart. Två pajer blev det,en till oss och en till Ola eftersom i lördags var det två år sen vi träffade honom första gången,och det var också i västerås! ÖDET??!

När pajerna stod i ugnen gick vi ut på Pernillas gräsmatta och hade lite morgongymnastik! HAHAHA,vi är faktiskt som tre små barn när jag tänker efter ;P sen blev det frukoooooooost och så klädde vi på oss och gjorde oss mänskliga igen innan vi käkade en bit ananaspaj och sen hoppade in i bilen för att dra vidare mot nya mål,vilket innebar västerås och hälla! Där framme var det lite småkyligt eftersom vi envisades med att ha kortkort och leggings alla tre,men som man brukar säga "vill man vara fin får man lida pin" Vi gissade på hur många handskar det var i hyundaibilen,var med i kicktävlningen och käkade lite godis :) Vi fick varsin såndär handske också,och vi hade skrivit ut bokstäverna S O S för att kunna hålla upp när Ola sjöng den låten,så vi tejpade fast dom på handskarna ;) när ola såg det började han skratta en del,HAHAHA,vi är så himla fyndiga :)

På signeringen så sa vi att vi firade två år och sådär och Ola blev superglad för ananaspajen ;D sen pratade vi lite mera och så sa vi hej då,ola ba: "vi ses väl om typ 20 minuter?" HAHAH,han vet att vi kör två varv ;)

Vi gick till bilen för att lägga in lite saker och då ringer min mobil,ett nummer som jag inte känner igen. Då är det en kille som frågar hur gammal jag är,då sa jag att jag var 20 år och då säger han att jag vann biljetter till EM i fotboll :O mitt skrik då måste fan ha varit obetalbart xD HAHAHAH,alltså heeeeeeelt sjukt. Jag gissade EXAKT rätt på hur många handskar det var :O alltså,det är fan gaaaaaaaaalet!!

Sen fick jag komma upp på scenen där jag fick två biobiljetter också och sen såg Ola mig från sitt signeringsbord så han satt typ och gapade :O HAHAHAH,stööööört alltså!!

Så blev det signering igen,så pratade vi lite till innan vi stack därifrån :) vi tog även ett kort,där vi skulle köra knasbollsminen,alltså den där man suger in kinderna,eller hur man ska förklara xD Ola ba:  "vi tar kortet åt det här hållet" jag ba: "vadå? vill du inte visa minen?" "du känner mig Alexandra ;)" sen när vi hade tagit kortet skriker Pernilla: "du gjorde den inte :O" Ola: "LUUUUUURADE... nej,men jag halkade! Liksom,halkade :O HAHAHAH
sen åkte Ola iväg och han bar ananaspajen som om det var ett litet barn typ,ingenting fick gå sönder xD HAHAH,han är som han är!

Jag och Pernilla sa hej då till Moa och så brummade vi vidare mot stallet. Efter några timmar där Pernilla hann med att fejk ramla av och lite annat så åkte vi hem. Där fastnade vi vid youtube,kollade på massa komiker från sthlm live,så sjuuuuuuukt kul! Sen åt vi jättegod mat som Pernillas mamma lagat innan vi tog oss en varsin bit ananaspaj till och kilade upp till pernillas rum för mer youtube och allmänt flumm :D

Vid halv tolv tiden började vi kolla på eva och adam avsnitt.. Dock somnade vi båda i det tredje,hahah,vi är såå lyckade xD

söndag:
Pernillas klocka ringde tidigt eftersom hon skulle till stallet och ha utsläpp. Jag satte mig vid datorn då och kollade runt lite. Vid tiotiden kom hon hem igen,då flummade vi lite till innan hon skjussade mig till stationen. Där slutade den här helgen,den var fett grym!!! MEST TACK TILL PERNILLA,MOA OCH OLA,men även till alla andra jag träffat :D :D

bjuder på en bild nu,kommer flera sen :)
image54

Kommentarer
Postat av: Deniesé

hahaha han är så söt!
tack för en trevlig dag i norrköping :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback