Skoldag med rim,ramsor och animation

Vaknade vid halv åtta av att någon utanför verkligen överdrev och gasade med sin bil,jag som skulle gå upp åtta liksom.. Somnade iaf om och gick upp,klädde på mig och packade matlåda och lite sånt innan Andreas skjussade mig till skolan. Vi började med att ha ett pass på ungefär två timmar som handlade om rim,ramsor,takt och puls och sånt,det var riktigt kul :D :D


sen var det dags för lunch,käkade min medhavda tacopaj och sen hade vi ett pass om animation där vi fick göra en egen animerad film. Riktigt roligt,vi gjorde en kort film om ett besök hos frisören som efter lite missöden slutade bra ;P Vi jobbade med lera kanske jag också ska tala om ;P HAHAH

Andreas hämtade mig i skolan och sen åkte vi till borlänge och lämnade in datorn,så den är väl lagad om en månad skulle jag tippa på ;P HAHA,japp,man har ju bara sig själv att skylla.

Har precis käkat mat,spagetti och köttfärssås gjorde jag idag,muuuums :D

ska slöa lite allmänt nu bara,skola imorn igen,dock bara 9-12 och sen är jag ledig tills nästa onsdag :O holy macaroni alltså :O HAHAHA,kollade nämligen schemat nu och då fick jag det där glädjande beskedet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback