Sorry för dålig uppdatering..

Men har varit helt slut ihelgen.. Är väl det fortfarande egentligen,men nu ska jag snart till skolan,går 9-16 idag en vääldigt lång dag för mig ;P Dock är det så skönt att vi har bil i några dagar nu,så Andreas ska skjussa mig till skolan vilket gjorde att jag kunde kliva upp en halvtimme senare,det tackar jag för :)

Ska blogga om helgen också så fort jag kommer hem. Blir en sväng till borlänge när jag har slutat för att lämna in min dator som varit trasig sen jul typ ;P HAHAHA,Andreas har ju en bärbar och en stationär så jag har använt hans bärbara sen dess,men nu ska jag få tummen ur och lämna in den :)

Kommentarer
Postat av: magdalena

Haha, bättre sent än aldrig sägs det ju ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback