Torsdag morgon!

För visst är det väl torsdag idag? Jag känner mig helt dagvild ;P Igår blev det inte så sen kväll,vid halv elva gick vi och la oss. Låg dock och pratade till tolvtiden,en viss Andreas kunde inte vara tyst ;P HAHAHA

Ska strax traska iväg på en morgonpromenad tänkte jag och sen ta lite frukost och försöka plugga en stund innan Pernilla loggar in på msn,vi måste jobba med våran film till Ola. För er som inte vet det så gjorde vi förra året en film till Ola med alla minnen från 2006. Nu håller vi på med minnen från halva 2007 ungefär,för det är ganska mycket att göra,vi var ju på "några" ställen under året ;P


Hoppas alla får en nice torsdag iaf! Imorn är det fredag då drar vi vidare med Linköping,ska bli fett nice :D


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Åh tack alex! Haha ja det kanske ska bli min karriär, vi får väl se ;)
Hoppas ni får kul imorrn =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback