Trött..

Vet inte vad det är med mig,men trött är jag :O såhär sömnigt trött. Men det blir väl så när man varit uppe tidigt xD hahahaha
har tagit reda på tvätten nu också,återstår endast att lägga in den i lådorna och garderoberna.
Ska väl börja med mat om en stund,det blir rotfrukter i ugn och fläskkarré,muuuums :D ska fira andreas födelsedag lite i förväg tänkte vi :) Lutar även åt att vi får låna en av Andreas föräldrars bilar på söndag och ha den till på onsdag,vilket betyder att det blir en riktig storhandling på MAXI tror jag och sen ska vi nog åka till Borlänge och lämna in min dator. Har ju använt Andreas bärbara i typ 4 månader för att jag aldrig tar mig för att åka till Borlänge och lämna in den.. OOOOOOOOOOOOOOPS ^^

Väntar på att Pernilla och Moa ska komma hem,vi håller på med våran minnesfilm till Ola för halva 2007 just nu :) Skulle bli en alldeles för lång film om vi gjorde hela 2007 så mycket som vi har flugit och farit ^^ HAHAH

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Svar: Hahaha, så kuuul xD men har du msn eller nått? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback