Trött

japp,det är jag idag. Dock har jag ingen tid och vara det för jag ska snart åka,bussen till stan går om ungefär en halvtimme. Tror inte jag orkar äta frukost hemma heller,så jag ska väl gå in på hemköp och köpa med mig något att ha på tåget. Ska även försöka få lite plugg gjort då,får se hur bra det går med den saken ;P

Förövrigt hatar jag att se mig själv i spegeln.. Usch,jag får typ panik. Jaja,har gått net ett halvt kilo den här veckan och då har jag bara rört på mig lite mer än vanligt så det är väl det som gäller i fortsättningen. Önskar jag kunde vara lika duktig som min vän
Madde som har gått ner 9 kilo,puss på dig vännen :*

Nu måste jag återgå till min packning och så ska jag väl sminka mig så jag inte ser ut som ett vandrade lik ;P hahaha,får se när jag kan blogga igen,sover hos Pernilla inatt och sen bär det av hem till Fagersta,Andreas fyller ju år. Kommer till Falun någon gång på söndag igen.

CIAAAAAAAAAAAAO!

Kommentarer
Postat av: Madde

men gumman då :D va glad jag blir (a) hehe
men vi kommer klara detta tillsammans :D

puss :*

Postat av: Magdalena

Du kommer också klara det alex, jag tror på dig :) Som du skriver där uppe, a little faith is all it takes!!

2008-04-27 @ 23:25:54
URL: http://magdalenae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback