då var det kväll igen..

som vanligt springer ALLT iväg,det är helt galet ^^ imorn börjar jag 13 och slutar 15,niiice :D och på tisdag är det 9-12 som gäller ^^
på onsdag draaaaaaar jag :D wooho,vääästerås nästa :D ska bli så sjuuukt kul:D så kul att jag redan har börjat packa 8-) HAHAHHAHA,tur att man har ett liv ^^ HAHAHAH

har iaf städat det mesta nu,lite kläder som ligger och dräller lite överallt men det tar vi imorgon när jag ändå håller på och bestämmer vad som ska med i resväskan till västerås :)
blir en tur hem till Fagersta på söndagen också,mormor fyller 70 på lördag,så jag tänkte väl titta förbi där en snabbis också :)

jag är bara helt totalt sprallig över melodifestivalen,det kommer bli så sjukt kul!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback