då var det kväll igen

dagarna går så fort fram,det är helt galet :O
idag har jag inte gjort så mycket produktivt egentligen. Fick förresten ett paket med posten idag som jag genast öppnade,det visade sig innehålla ett par rosa översöta tofflor som Andreas köpt till mig :D var med ett fint kort också,han är så söt :D

men åter till idag,jag har mest slöat,ätit och spelat sims :) japp,jag har hittat tillbaka till detta underbara spel,det är så himla beroendeframkallande så det är sjukt :O HAHAA,funderar på att sätta mig där en stund igen nu faktiskt :P

imorn är det skolan som gäller,workshop om sagor tror jag,9-15,ska bli spännande :) måste dock göra iordning lunch,tror inte direkt det finns något som passar min kost på resturangen i skolan. :)

lägger in en bild (dock väldigt oskarp) på tofflorna från andreas:

image36

Kommentarer
Postat av: Annamellita

svar: hahha jaa :) morötter och glass passar nog inte riktigt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback