dags för skärpning igen..

jag ÄLSKAR ju att skriva egentligen :)
men oftast händer det inte så mycket i livet som är värt att skriva om ;P haha,sorligt men sant :P
är ju nästan bara hemma om dagarna,eftersom vi inte har så mycket plugg i skolan,utan det ska göras hemma :)

nästa vecka ska jag iaf för första gången till min nya praktikplats,en förskoleklass i Svärdsjö. Det innebär längre resväg för mig,men samtidigt så tror jag att jag kommer trivas bättre med de lite äldre barnen :)

Har även dragit på mig en rejäl förkylning.. tycker väldigt synd om mig själv förtillfället av den andledningen ;) HAHAHA

har även beställt  massa kort som jag har framkallat och satt upp i sovrummet :) är ca 40 kort och ska upp med ungefär lika många till ute i hallen,kolla här:image38

Kommentarer
Postat av: Jonna

fint:) hehe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback