fredag :)

blev sent inatt,gick och la mig runt 3 tror jag :P fastnade vid msn med Pernilla och så spelade jag sims 2 ;D HAHA,ett väldigt beroendeframkallande spel måste jag bara få säga ^^
vaknade vid 11 av att telefonen ringde,det var Andreas som inte hade pengar på sitt visakort,så jag fick logga in och sätta in lite pengar åt honom ^^ HAHAH

då var jag vaken iaf,spelade lite sims och käkade frukost innan jag gick ut på min promenad,45 minuter var det idag och det gick sjuukt segt.. jag vet inte varför,men det var bara en sån dag.. Längtar tills våren kommer :D

Just det,jag hade mailat Allan också nån gång vid ett tiden inatt,så fick jag svar imorse,hahah,alltid lika roligt ;D

Sen kom Andreas hem och han öppnade presenten han fick av mig,var sånna här romantiska kort som man skrapar,så finns det 26 för honom och 26 för henne,så ska man göra något romantiskt för den andra under veckan :)

sen åt vi hemma,eftersom Andreas ska iväg på match tidigt imorn. jag åt lite strips och beasås (var faktiskt värd att få fuska,eftersom vi firade fem år idag) och så kollade vi lite på vänneravsnitt :)

nu har vi ätit hallon med vaniljkesella,riktigt mumsigt :D

slut på fusket nu,imorn blir det promenad som gäller igen.. nog för att det är såå trist att gå ensam,men jaa,man överlever alltid xD HAHHAHA

kollar på let's dance nu,seriöst jag RÖS när tina fick 4 tior,så fruktansvärt cooolt :D

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Oh, stod det nått trevligt i korten? Visserligen ska man skrapa, haha, men det kanske finns nått exempel på vad dom innehåller? =)

Postat av: Mamma

Hejsan Gumman! Pappa & Jag önskar er fortsatt lycka! Du är är kanon duktig Alex, vi älskar dig Puss å Kram.

2008-02-08 @ 23:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback