Frukost..

allt funkar bra med GI,förutom frukosten,tycker det är skitsvårt och komma på. Eftersom jag inte äter frukt,youghurt,bröd eller dricker mjölk så är det sjukt svårt att komma på vad man ska äta. Har ätit omelett 3 dagar,kokta ägg 1 dag och morötter två dagar,men nu då liksom? Är liite tråkigt med omelett hela tiden och nu upptäckte jag att äggen är slut så det går inte och äta kokta ägg heller ^^ HAHHA,dagens i-landsproblem eller vad? ;)

Imorn ska jag väga mig iaf,då har jag hållt på med GI en vecka,så får vi se hur mycket jag har gått ner.

Kommentarer
Postat av: Madde

ja jag vill oxå väga mig -.-
men nu äre "bara" 6 dagar kvar innan jag får väga mig 8-) eller egentligen 7 eftersom ja vill väga mig på dagen (a) HAHA

Postat av: Magdalena

haha ja jag satt bara coh skrattade åt dne låten, fy fan! Tänk om han skulle vinna pga av tanterna^^ Närå, alla vet väl att carola kommer vinna, blir inte så spännande när hon är med!

2008-02-10 @ 14:59:52
URL: http://magdalenae.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback