GI.

jag har hållt på med GI i typ tre veckor nu,med lite småfusk emellanåt och sen stavgång som träning,vilket har gjort att jag har gått ner ca 4 kilo :) det är ett resultat jag är mer än nöjd med :)

men jag tycker det är jobbigt att prata om det hela tiden. Liksom,det är klart att folk undrar och ni får gärna fråga,det är inte det,men om det kommer från samma personer hela tiden,så tappar jag motivationen,för världen känns så utssendefixerad. jag vet att så är fallet, men man kan iaf försöka att inte späda på denna fördom.


Liksom,kolla in den här bilden:


image40

tjejen i spegeln är INTE ens tjock,jag tycker hon är sjukt fin. :)
så tycker jag att en tjej ska se ut,herregud det ska vara något och ta i liksom.


Kommentarer
Postat av: Lina

så gi-metoden fungerar verkligen? det har ju varit mycket diskutioner om att det inte är bra och så tänkte jag på.

Postat av: Jessica

Som sagt, så länge du gör det av rätt orsaker så kommer du klara det galant. Vill inte att du ska tappa motivationen nu när du vart så duktig liksom!

2008-02-27 @ 00:29:53
Postat av: ISABEL

oj, vilken hemsk bild :|

2008-02-27 @ 00:42:21
URL: http://METROBLOGGEN.SE/ISABEL
Postat av: Sandra

Håller med dig! Det ska egentligen inte handla om att gå ner i vikt, det handlar om att vara nöjd med sig själv och det borde alla vara.

2008-02-27 @ 14:35:44
URL: http://froggie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback